joi, 2 octombrie 2014

Joc enigmistic 29

Demarcația democrației
(Triverb: 7,2,4)



6 comentarii:

  1. April: Așa este. Încă o dată, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar am rezolvat unele dintre jocuri, însă tu le-ai creat, ceea ce este o mare diferență.
      Te felicit pentru întreg blogul, este foarte reconfortant și binevenit în lumea virtuală. Îmi aduce aminte de vremurile studenției când, în lungul drum spre casă cu trenul, îmi ocupam timpul cu reviste de careuri încrucișate. Ce vremuri...
      Zile senine!!

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru aprecieri, April. Marea mea bucurie e ca aceste jocuri să placă și să fie rezolvate. Frumoase vremuri cele despre care vorbești! Parcă a fost ieri... Îți doresc o toamnă lungă, rodnică și frumoasă, cu primăvara-n suflet!

      Ștergere