duminică, 4 ianuarie 2015

Joc enigmistic 56

Hotărât
(Biverb: 2,10)


8 comentarii:

  1. Angi: La mulți ani! Ești foarte aproape, dar ai nevoie de două cuvinte; primul are 2 litere, iar al doilea are 10 și seamănă foarte mult cu ceea ce ai spus tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Nu-s prea atenta la indicatiile de munca,dar spun cu convingere ca-mi plac jocurile tale,chiar daca nu tot timpul imi ies rezolvarile..
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi: Mulţumesc, mă bucur că îţi plac jocurile mele. Şi mă bucur şi mai tare atunci când le văd rezolvate. Felicitări! Eşti oricând binevenită. Un început de săptămână (şi de an) entuziast şi plin de speranţe! ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu - con - V - in - Ge - Re

    Cu / convingere /

    RăspundețiȘtergere
  5. Geta: Felicitări! Îţi doresc o săptămână frumoasă! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. cu convingere :)
    Start bun în noua saptamâna! ☺

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen: Da, aşa este. Felicitări! O săptămână cu zăpadă şi bucurie! ☺

    RăspundețiȘtergere