vineri, 19 decembrie 2014

Joc enigmistic 51

8 comentarii:

  1. Baclava ai marcat tu... eu am mai descoperit înca 4 dulciuri:
    placinte, ecler, tort savarina
    Al saselea nu-l gasesc nicicum! :)
    Draguta ghicitoare! multumesc!
    o zi faina! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. baclava / placinte / ecler / savarina / sarailie /

    n-am gasit dulcele format din 4 litere, in care rind e ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen: E dulcele care încheie povestea; soră bună cu baclavaua. ☺
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarailie... :)) acum aud prima data despre o asemenea prajitura :))) Ar fi fost cel mai usor de depistat, dar... zau ca nu cunosc aceasta denumire. Acum stiu si compozitia :)) internetul e grozav, stie de toate! Sarailie ☺ sara buna!

      Ștergere
    2. De fapt, moștenim de la turci o mulțime de dulciuri: baclava, sarailie, cataif, halva, rahat, sugiuc, șerbet...
      Foarte bune toate, dar adevărate șocuri la capitolul glicemie. Pe principiul compensatoriu: tot ce e bun în viață ori e imoral, ori e ilegal, ori îngrașă... ☺
      Spor la pregătiri!

      Ștergere
  4. Geta: Cuvântul lipsă e pe sfârșitul unui rând și începutul următorului. Iar cheia indică exact ordinea cuvintelor.
    Felicitări pentru cele găsite și baftă! ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, la asa ceva nu m-am gindit, ma tot miram de ce nu gasesc dulcele din "cheie"
    sigur imi place TORT, chiar mult de tot ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Geta: Mă bucur că ai reușit să le găsești pe toate. O seară liniștită!

    RăspundețiȘtergere