marți, 7 aprilie 2015

Joc enigmistic 73

În control
(Rebus: 7,7,4)


6 comentarii:

  1. mi-am iest total din mâna! Jocul enigmistic anterior nu l-am putut descifra, pe acesta il gasesc deasemenea deosebit de greu...
    Ce legatura sa existe oare între un poligon convex, un portativ muzical si nota Mi, si un câmp verde?!
    Oh... ce rau imi pare! Astept cu nerabdare sa vad rezolvarea...
    O seara faina! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E poligon, dar are un anumit număr de laturi, ceea ce-l face să se numească ...
      De aici începe cheia problemei. Portativul e doar un motiv pentru nota muzicală. Și apoi peisajul... e doar o părticică din grija ecologiștilor. Les jeux sont faits!
      O seară excelentă! ☺

      Ștergere
  2. Patrula / termină / tura
    O seară frumoasă să ai

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta: Felicitări, ai ieșit foarte bine la control. ☺
    O seară frumoasă și ție!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ileana: Și de data asta ești de nota 10. Îți doresc o după-amiază plăcută!

    RăspundețiȘtergere