duminică, 16 octombrie 2016

Joc enigmistic 105

S-a dus apa...
(Monoverb:3-9)


8 comentarii:

  1. Felicitări, Nima!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. EVaporAre?

    Mi-a trebuit cam mult!

    O seara excelenta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta e răspunsul, Suzana.
    Mă bucur că încep să-ți placă jocurile enigmistice.
    O seară excelentă și ție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac, dar nu le practic din lipsa de timp. Cu exceptia lui sudoku. Imi lasa impresia ciudata ca parca imi imbunatateste modul de a privi... orice. Bineinteles cele mai grele! :D
      Dar daca tot am blogul tau la "indemana", de ce nu? Si oricum, sunt chiar interesante. Mi-ar placea sa mi le imaginez si eu!
      Mult senin si inspiratie!

      Ștergere
    2. Mulțumesc. Ești oricând bine-venită.
      Un weekend minunat!

      Ștergere
  4. Evaporare !
    O zi frumoasa si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări, Geta!
    Un sfârșit de săptămână cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere